Politika pošiljanja

Dobavni rok

Izdelke, naročene v naši spletni trgovini, običajno izdelamo in odpošljemo v roku 5 delovnih dni od dneva potrditve naročila, kar ne vključuje časa dostave. V primeru večjega obsega naročil se lahko čas dobave podaljša, o čemer vas obvestimo preko elektronske pošte.

Dostava in dostavni rok

Naročeno blago vam na vaš naslov dostavi ena od veljavnih kurirskih služb: GLS, DPD, Pošta Slo…

Večina naročil je izdelanih in poslanih v roku 5 delovnih dni, kar ne vključuje časa dostave 1-2 delovnih dni.

Po predhodnem dogovoru je mogoč osebni prevzem naročenega blaga na naslovu: TerraSleep, Volča 25, 4223 Poljane nad Škofjo Loko.

V primeru, da katerega od izdelkov ni na zalogi ali bi se izdelava utegnila podaljšati, boste o tem obveščeni. V tem primeru ne velja 7 dnevni dobavni rok, hkrati pa imate možnost odstopiti od pogodbe in zahtevati vračilo kupnine.

Dolžni ste preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Pri naročilih na podlagi povpraševanja preko kontaktnega obrazca ali elektronske pošte se predhodno dogovorimo tudi o času izdelave.

Stroški dostave

Stroški dostave se samodejno izračunajo v košarici, potem ko izpolnite svoje osebne podatke.

Pri nakupu nad 100 eur je dostava na območju Slovenije brezplačna.

Dajatve in davki

Prejemnik je za vsa naročila v naši spletni trgovini dolžan poskrbeti za plačilo ustreznih dajatev, davkov in drugih pristojbin, ki jih določa država.

Sledenje naročila

Ko bo naročilo odpremljeno, vas bomo po elektronski pošti obvestili in vam posredovali tudi številko GLS za sledenje vaše pošiljke. To številko lahko uporabite za sledenje naročila  v tranzitu in preverite predviden datum dobave. Velja le za mednarodna naročila.

Poškodbe pri dostavi

Svoje naročilo preverite takoj ob prejemu. Če je pošiljka poškodovana, se prepričajte še preden dostavni kurir zapusti vaš naslov. Opozorite kurirja na morebitno poškodbo paketa. V kolikor je poškodovana tudi vsebina paketa, od kurirja zahtevajte reklamacijski zapisnik. Shranite vse potrebne podatke dostave/ kurirja in v kolikor opazite kakršno koli škodo, po pregledu, ko je voznik že zapustil vaš naslov, ohranite vso embalažo pakiranja in nas obvestite, v kolikor je poškodba vplivala tudi na samo blago.

Prosimo, prijavite škodo v roku 48 ur po prejemu pošiljke, na info@terrasleep.si. Svetujemo vam, da fotografirate poškodovane dele, prav tako tudi poškodovane dele embalaže. Fotografije in reklamacijski zapisnik lahko pošljete tudi po standardni pošti na naš naslov, v kolikor bi preko e-mail naslova imeli težave. Slike potrebujemo kot dokaz, da obvestimo prevozno podjetje in vložimo zahtevek za nastalo škodo. Po zaključenem postopku, bomo poškodovane predmete in njihovo embalažo pregledali, vrnili in zamenjali.

Nedostavljena pošiljka

Če paketa niste prejeli 24 ur po predvidenem roku dobave, se šteje kot izgubljen. Pred tem časom ni mogoče podati zahtevka za nedostavljeno pošiljko. Če vaš paket niste prejeli v skladu s pričakovanim rokom dobave, nas obvestite v roku 48 ur od pričakovanega datuma dostave.

Nepravilen naslov za dostavo

V primeru, da nam je stranka posredovala napačen naslov za dostavo, bo naročilo imelo zamudo, zaračunani pa bodo tudi dodatni stroški pošiljanja in upravljanja s paketi. V tem primeru se stroški pošiljanja zaračunajo, tudi v primeru, ko je kupec imel možnost koriščenja brezplačnega prevoza.

Zavrnitev paketa

Če je bil paket zavrnjen ob dostavi, potem povračilo kupnine ne bo odobreno. Prav tako vam bomo zaračunali vse dodatne stroške, ki bi nastali pri zavrnjeni pošiljki. Dodatni stroški pošiljanja bodo veljali tudi, če  je bil nakup opravljen z možnostjo brezplačne dostave.
Zavrnjene pošiljke ostanejo v naši lasti, dokler nam stranka ne nakaže zahtevanega plačila za ponovno pošiljanje naročila. Če zahtevanega plačila za ponovno pošiljanje ne prejmemo v roku 30 dni po prvi neuspeli dostavi, potem se vaš nakup zaseže. Ni mogoče zahtevati vračila (preberite politiko Vračilo in zamenjava izdelkov).